3.5.09

Aprofitar el temps


Quan anava de desconnexió per terres navarreses, em vaig trobar a Olite amb els actes de celebració del Primer de Maig organitzats pels companys de l'UGT de Navarra.

Com és clar, vaig acudir a la crida del meu sindicat, i hi vaig assistir.  

Us confesso que mai abans havia tingut l'ocasió, com la vaig tenir i aprofitar, de cantar l'Internacional davant un Palau Reial, encara que es tractés del de Carlos III el Noble, Rei de Navarra.

Les banderes vermelles omplien la ciutat, i el record de les lluites dels treballadors es va manifestar entre les pedres medievals.

El Primer de Maig arriba arreu!

Etiquetas: , , ,

2 Comentarios:

Anonymous EnriqueV dijo...

Un marc incomparable Olite. Pel que dius allà vas veure una cosa que avui dia ens fa molta fà molta falta, aqueste esperit de lluita , d'unió. Aquesta sensació de que tots anem units cap la búsqueda de solucions. Malauradament aquest esperit encara no el tenim, però amb insistencia i sobre tot pedagogia dels problemes i de les possibles solucions segur que el tornem a tenir a tot arreu.Una feina en la tots hem de posar la nostra ajuda.
Salutacions

4/5/09 05:55  
Anonymous AMIF memòria+imaginació+futur dijo...

Arriba a tot arreu i ve de lluny.

el primer PRIMER DE MAIG
http://associacioamif.blogspot.com/2009/05/el-primer-primer-de-maig.html

4/5/09 09:35  

Publicar un comentario

<< Home