30.7.08

Mai


Mai hi estaré d'acord.

La pena de mort no és justícia, és venjança, aniquila tota possibilitat de reinserció i ens converteix en assassins a tots els ciutadans en quin nom les autoritats executen.

Hi estic militantment en contra, sigui quin sigui el reu, sigui quin sigui el delicte que hagi comés, sigui quina sigui l'autoritat de pren la decisió d'executar.

Per això protesto de la decisió del President dels Estats Units d'Amèrica, George W. Bush, d'autoritzar l'execució del soldat Ronald Gray condemnat el 1988 per violació i assassinat.

Per això vaig signar el manifest del Partito Radicale contra la pena de mort demanada contra Tariq Aziz, Ministre d'Afers Estrangers de Sadam Hussein, acusat de crims de guerra.

Per això manifesto la meva protesta per la salvatjada comesa pel règim teocràtic de l'Iran que fa pocs dies, en una suposada acció exemplar, va executar en una sola matinada 29 persones condemnades per diferentes delictes.

No em quedaré mai callat mentre es continui aplicant la pena de mort on sigui.

No acceptaré mai que es mati en el meu nom.

Etiquetas: , ,