7.4.08

Tenim parc nou



A Barcelona tenim parc nou. Són cinc hectàrees i mitja d'espai públic que es van inaugurar ahir diumenge. És el Parc Central del Poble Nou.

M'hi vaig apropar per tal de veure'l amb els meus propis ulls, sense intermediaris que l'interpretessin amb més o menys bona voluntat.

Milers i milers de barcelonins havíem tingut la mateixa pensada, i des de la Plaça de les Glòries, la Diagonal es veia atapeïda d'una gentada que havia acudit a mantenir la bona tradició dels ciutadans que fan seus els nous espais de la ciutat.

És un lloc amb unes potencialitats immenses, només cal una mica d'imaginació, que mai ha faltat a Barcelona, per veure com serà quan la vegetació hagi fet el seu fet i milers i milers d'enfiladisses omplin les parets i les estructures metàl.liques de les seves flors, unint-se als milers d'arbres d'ombra.

És, a més, un parc mediterrani i sostenible, amb vegetació pròpia del nostre clima, i amb previsions de reg per aigua freàtica.

Permet el passeig, la xerrada, les activitats lúdiques, el descans, la mera contemplació. Compleix les finalitats d'un parc.

Com podeu veure, m'ha agradat el parc i m'ha agradat com la ciutadania continua exercint de propietària de la ciutat i dels seus espais.

Aquest és un bon camí.

Etiquetas: , , ,