4.4.08

Coses que passen


Estava jo rastrejant indicis sobre la meva família materna, de la que ja us n'he parlat aquí i aquí, quan vaig caure sobre un anunci de venda d'un quadern de problemes de geometria i trigonometria resolts el curs 1891-92 pel meu avi Llorenç Grenzner.

No cal dir que el vaig comprar tot seguit, i estic esperant la seva arribada contra reembossament.

Ja ho sé que això no té massa transcendència, però en parlo per que mai no hauria pensat que Internet em servís per a recuperar un treball acadèmic que alguna vegada devia estar a la biblioteca familiar.


Realment, les possibilitats d'Internet estàn lluny d'esgotar-se!

Etiquetas: , , ,

2 Comentarios:

Anonymous Anónimo dijo...

Enhorabuena por recuperar ese libro. Seguro que refuerza tus vínculos y tu propia identidad.

5/4/08 01:23  
Blogger Jordi Pedret dijo...

En ello estamos, Manuel.
Una aperta,
Jordi

6/4/08 09:36  

Publicar un comentario

<< Home