16.9.06

Perquè sí


Ja fa dies, en realitat mesos, que tinc guardada aquesta imatge, que vaig trobar per casualitat navegant a la recerca d'il.lustracions per al blog.
Em va agradar, i des d'aleshores estic esperant trobar un tema de comentari en la que encaixi. Confesso que no ho he aconseguit, segurament per falta d'imaginació.
Però continuava, i continua, agradant-me, l'hi trobo un no sé què que no sé definir, però que m'arriba: potser la màgia o el misteri dels espais buits?
Per això he decidit penjar-la.
Senzillament perquè sí.

2 Comentarios:

Blogger Laia Gomis dijo...

L’anar i venir de les nostres vides ens condueix molt sovint a cercar una explicació i un perquè a totes les activitats que desenvolupem diàriament, és per aquest motiu que comprenc el neguit que tenies en intentar trobar un tema escaient per publicar la imatge conjuntament. No obstant, de tant en tant ens hem de deixar endur, escriure o publicar aquelles imatges que sense saber exactament ens captiven i ens atrauen. Precisament, gràcies a aquests petits detalls desconcertants els que carreguen de màgia i de misteri les nostres vides evitant que caiguin en la monotonia i en l’estancament perpetu.

17/9/06 00:40  
Blogger Carol Crisosto dijo...

Sabes por lo que deduzco reflejas al niño interior que se queda mirando varios minutos una imàgen porque hay algo del que se refleja en lo que visualiza.
Si es agradable para este lo es para tu ser adulto.

17/9/06 01:17  

Publicar un comentario

<< Home